S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

.

Kontakty:
______________________

E-mail.: info@kpower.cz


Tel.:     +420 602 385 730

______________________
.
.

Výdejní místo:

.

KPower s.r.o.

Žatecká 1488

434 01 Most

.

PO - PÁ: 8:00 - 16:00

SO - 8:00 - 12:00

NE: zavřeno

.



                     ONLINE PLATBY

                Loga kreditních karet

                ZboŽÍ.CZ

.

Informace pro Vás:

.

O společnosti
Poštovné a doprava
Obchodní podmínky
GDPR 
Reklamační řád

Zboží v akci

Vaše cena 4 660 Kč
U dodavatele
Vaše cena 6 065 Kč
U dodavatele
Vaše cena 1 075 Kč
SKLADEM

Nejprodávanější

Vaše cena 4 618 Kč
SKLADEM
Vaše cena 1 680 Kč
SKLADEM
Vaše cena 1 470 Kč
SKLADEM


» RADY A TIPY

RADY A TIPY

Jak vybrat správnou kapacitu pro repasi

  • Průměrné dojezdy při 36V se pohybují: 10Ah – okolo 60km, 13Ah – okolo 70km, 15Ah, okolo 90km
  • Pokud chcete například jezdit 50 km a chce mít jistotu dojezdu tak je vhodné vybírat okolo 13 Ah. Pokud 70km a mít rezervu tak okolo 15 Ah. Atd….

Dojezd je vždy ale orientační:

  • Samozřejmě bude záležet jakou má jezdec kondici a hmotnost, ale také na zvoleném profilu tratě.
  • Na typu motoru elektrokola(středový nebo zapletený v kole) a jeho výkonu.
  • Na valivém odporu pneumatik, zařazeném převodu a rychlosti atp.

Orientační hodnoty dojezdu elektrokol:

  • 40-60 km (motor v náboji kola, baterie s kapacitou 250 - 400 Wh)
  • 60-80 km (motor v náboji kola, baterie s kapacitou 400 Wh) 
  • 80-110 km (motor v náboji kola, nebo ve středu rámu, baterie s kapacitou  500 Wh)
  • 70-200 km (motor v rámu, baterie s kapacitou 300 - 500 Wh)

Elektronika BMS

  • Je potřeba se vždy přpravit na variantu, že bude špatná BMS.  Ve většině případů se zachová stávající BMS, ale ne vždy to jde a špatná BMS bývá důvod proč má baterie po 2 letech velmi malý dojezd, nebo nejde nabít.
  • Lze také předělat olověné baterie na Li-ion. Automaticky ale musí zákazník počítat s přirážkou za novou BMS (olověné baterie ji nemají a u Lithiových je nezbytná) a novou nabíječku.

MmFiZW